Tuesday, October 11, 2011

Pump from poj

Hasil perahan semasa berkursus curi2 time kui 11.30 tadi pegi surau pump sat.. Tak tahan cik B dah kembang daa

Alhamdulillah 8oz lebih..

1'st time pakai ais pack harap2 bertahan sampai petang.. Eh korang biasa pakai kan? Memang boleh tahan sampai 14 jam ker ar?
Seperti yang ditulis kat kotak tu? Kalo tak silap aku la.. Maklum la sejak bersalin nie banyak urat putuis banyak benda yang selalu terlupa hehe
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

7 comments:

shiemz said...

yup...shiemz pun pakai icepack auturm nie jugak... bekukan kat umah smp blk dr keje masih beku jugak tapi sepenuhnya beku la.. as long leh sejukkan ya ebm tu kan... hehehe... :D

pRincESs_N said...

selagi ice pack tu ade ketui2 tu tahan lah ebm kite...

N td pump pon 8oz..skrg wat sekali jekk pump..sbb x rajin..adehh...lempang diri sndri..akak sll pump bape kali? esya minum byk x?

ibuafiqahhuzaifah said...

ila,

susu tuh okey selagi ais tu keras lagi..
make sure icepack tu btul2 keras ya..

miss that moment already!

mommie yuyu said...

xtahan pun samapi 14 jam.lebihkurang 5 jam ice pack akan cair...yuyu pakai jingle jungle

peusmemey said...

akak pakai breast pump jenis ape ek?letrik ke manual? ok x? sy tgh cr breast pump ni..x tau nk bli yg mana satu.

mekchu said...

14 ke? rasa mcm 8 jam kot.. (kes urat putus jugak)

izyandyiean@manik said...

tahan jg tu kak..saya mmg guna icepack autumnz..hr2 guna..dr pg smpi ptg mmg tahan wpn ais da cair tp sejukny masih ada..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site