Wednesday, October 5, 2011

Sesat lagi!! Arghhhh

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ

Waaaa arinie aku tersesat lagi! Tulah gatal sangat nak cuba jalan lain maka sampai ke presint 9 lah aku..padahal nak ke kompleks D! Uwaaaa menangis aku dalam kete sorang tsk tsk

Oh tipu..tak dela nangis menjerit aje ok huhu

Benti petronas tanya jalan kat sorang brader nie..mujur dia bagi direction yang betul..eh kalo dia bagi direction yang betul tapi aku yang salah maka sesat la jugak yer hehe

Alhamdulillah..selamat sampai kat kompleks D nie pastu parking pon masih banyak yang kosong..pheww lega..

Masuk bilik traning tak de sorang pon yang sampai lagi..cisss..aku yang terawal ropenye.. Haa masuk surau dulu jap lepak2..

Ohye arinie last kursus besok masuk opis kat shah alam macam besa.. Aduyaii bestnya tak payah nak bangun awal pagi pastu nak sesat2 lagi..

Dan balik nanti harap2 aku ikut jalan yang benar..hikhikhik

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

ibuafiqahhuzaifah said...

presint 9 dah smpi area umah irni dah tuh..hehhe

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site