Tuesday, October 25, 2011

Esya batuk

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ

Pagi nie aku terpaksa amek cuti demi menjaga anak tersayang yang sedang batuk2.. daripada hari sabtu tadi dah batuk2 tapi hari nie makin menjadi2 plak batuknye tak kan aku nak anta jugak g umah pengasuh.. Semalam pengasuh ada bagitau esya nangis2 kuat.. Mungkin sebab rimas dengan batuk tu.. Pengasuh ingat nak kol aku tapi dia cuba pujuk esya dulu..alhamdulillah esya ok mau senyap dan tido..

Tapi pagi nie bila aku bangun nak solat subuh tadi..batuk esya makin kuat pulak.. Sampai ke hati seorang ibu nak tinggalkan anak dia kat pengasuh dalam keadaan macam nie? Huhuhu tak sanggup..

So pagi nie aku nekad nak bawak esya ke klinik.. Sebelum nie aku cuma bagi esya makan sedikit madu selawat 3x tu jer.. Ubat batuk bagi 2x..aku stop ubat batuk coz ramai yang tegur kat fb baby bawah 2 thn tak elok makan ubat batuk..

Maaf sangat2 pada bos yang kat opis tu..aku tau pagi nie ada miting penting.. Tapi apakan daya.. Kanan anak kiri kerja... Bukan aku sengaja nak ponteng kerja tau!.. Hopefully korang sume fahammm :(

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

pRincESs_N said...

docotr Aryyan pon gtau..baby x de ubat batuk & selsema..hanya ade ubat demam...bf byk2 sis..sapu vicks kt ubun2..dada..blakang dada..tapak kaki..betis...

ibuafiqahhuzaifah said...

sabar banyak2..
nie dugaan ada anak kecik..
moga esya cepat sembuh!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site