Friday, October 7, 2011

Sehari 3 blogger

Ini kisah 24 September lepas... bersamaan dengan hari sabtu.. kebetulan dapat berjumpa dengan 3 orang blogger dalam 1 hari.. heibattt tak?? heibatt tak akakaka

sapekah gerangan blogger tersebut jeng jeng jeng....

yang pertama.. berjumpa dengan kekda atau pun lebih dikenali dengan nama glamer beliau ialah pn stoberi kebetulan hari tu aku ke majlis open house opis en bob.. kekda nie satu opis ngan en bob cuma lain2 bahagian jer.. biasanya dok komen2 dalam belog masing2 akhirnya ketemu jua.. orangnye kecik comei dan ramah plak tu...


yang keduanya bertemu dengan sape lagi kalo bukan tokei tudung fareeda kita nie cik puan miera sebab nak amek VCO kat dia.. waaa ahkak pon pakai VCO jugak ok! result dia nanti kita buat entry lain yer haha

ini dia VCO sape tak tau sila gugel yer.. pastu dapat adiah brooch... lap u la miera.. aku ingatkan dia tersalah masuk dalam plastik VCO tu rupanya memang niat nak bagi kat aku.. oh terharu u.. semoga bertambah rezeki kamu yer miera..

Borak2 kejap ngan miera pastu mintak diri nak gerak balik.. coz nak jumpa sorang lagi blogger nie nak amek barang jugak.. miera nie peramah so aku tak boleh nak borak lame2 ngan dia kang panas plak laki aku dok nunggu dalam kete tu kang

at last jumpe ngan kak engku bidan bersalin mak amek breast pump manual medela harmony untuk kawan aku si mastura yang sedang admitted kat sepital serdang tu.. aku beli on9.. kebetulan kak engku datang beraya umah abang dia so dia ajak jumpa kat mana2 untuk bagi barang tu..

maka berjumpalah kami ditepi jalan sebelah hospital tak siap dekat klinik kesihatan seksyen 7 tu..

wahhh macam tak caya jer kan.. 1 hari jumpa 3 orang blogger.. sumenya kawan2 maya.. dan semuanya very friendly ko..

makin lama makin sayang nak tinggalkan belog sebab makin lama makin sayang kat korang semua :)


4 comments:

puanstoberi said...

errrr...
gemuk pendek je pnstoberi tu kan.

Miahahaha.
:D

nati dtg kraf gitau yer. leh kita sembang pjg sket. hihi :D

pRincESs_N said...

wahh...handal r kak..smpai 3 blogger jmpe...gn N bile nk jmpe??

CikPuanMiera said...

erkkk.
teleng kepala aku nengok gambo sendiri.
hahaha kelas kau jah :p

bile nk ambik next order ni kak?

CikPuanMiera said...

eh cop, membe gmbr atas skali pakai tudung vareeda V Dania Brooch :p hehehe.

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site