Monday, November 8, 2010

Senyap seketika

Tetiba nak senyap seketika.. eceh jap on jap off plak yer :P begini uols.. sebenarnya minggu nie saya ada kursus so tak sompat la nak apdet selalu.. ushar2 blog korang jelah yek.. banyak gambar yang tak terupload.. cerita yang dah basi.. hadeiii semangat nak mengapdet tu kejap ade kejap tak de.. maafkan saya yer uols!

mungkin ini adalah penangan ibu mengandung :P malas rajin malas itu biasalah kan hihi

erm isnin-rabu saya dekat PJ.. menjadi urusetia kursus induksi khusus.. kerja biasa untuk orang2 teknikal seperti saya.. support ict.. abes pasang laptop n projektor duduk diam2 kat belakang sambil dengar penceramah membebel.. khamis-jumaat saya berkursus di Peninsula hotel dekat damansara tu.. first time nak kene tinggalkan suami dan bermalam di hotel.. huhu sangat tak biasa la uols! en bob kata mau balik ke rumah mak dia.. oleh kerana saya tak ada dia pon tak mo duduk kat rumah kami.. kesian sygku..huhu tak pe cuma 2 malam jer syg yer..

k la uols balik kursus nanti ada masa aku apdet lagi yer.. kalo tak apdet pon korang tak kisah kan? sebab korang pon tau MOOD M.A.L.A.S aku nie makin menjadik2

SEKIAN :P

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site