Tuesday, November 23, 2010

Congratzz my frenz!

Congratzzz kepada adikku cik ratna kerana telah bergelar tunangan orang.. ehem2 ai dah dapat permission tau nak publish gambar nie.. mintak izin dulu kang tak pasal2 ade orang marah heheh

majlis pertunangan ini berlangsung pada hari sabtu lepas bersamaan 20 nov 2010.. majlis yang sederhana tapi sempurna.. alhamdulillah segalanya berjalan lancar..

ratna manis berbaju kurung moden biru.. time nie tengah berdebar2 lagi menunggu cincin disarungkan di jari manis :)


mak buyung pon nak tumpang bergambar sekali sebagai kenang-kenangan.. akceli ratna nie dulu satu opis dengan aku pastu dapat offer keje kat uitm puncak perdana nun.. so terpisah ler kami.. walau apapun persahabatan tetap diteruskan walau pon dah tak sama opis..


aku gembira sekali melihat ratna bahagia di hari bersejarahnya itu.. sebab aku amat memahami segala penderitaan yang telah dia hadapi selama ini.. apa nak buat dulu tu tak de jodoh... rupanya jodoh dengan orang lain.. jauh plak tu kan..

tak per lah jauh perjalanan luas pandangan.. berkembang sket family ko pasni sampai ke tuttt hihi (orang jauh yer tapi tak boleh bagitau orang mane..hiks)


hantaran serba biru daripada belah pompuan..


hantaran balas daripada sebelah lelaki..


itu saja.. pastu aku bantai makan nasi tak henggat..


dan amek 2 keping gambar anak kawan aku si nurul nie.. sebab mata dia boolatttttt dan comeiiii.. gerammm haku!

Nur afifah awaddah..


geram tang bibir muncungnye tu!


owh agak2 baby aku nanti boy or girl ha?? eh tetiba plaks tukar tajuk.. larikssssssss

2 comments:

pRincESs_N said...

conratz ratna! wee...bolat nyerr mata baby tuu...

Chilabaey's Spot 2 said...

Jibam,

* Jom join contest saya, masih bersambung hingga 29 November ni... Hadiah akan diketahui hari ni...

http://chilabaeys.blogspot.com

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site