Tuesday, November 16, 2010

Perut aku kah?

Hei korang cepat2 meh sini meh kate nak tengok perut aku kan! haaa tu dia aku kasi upload segera.. sepatutnya malam tadi dah kuar gambar nie tapi malam tadi ai fenin laa.. so arinie dah sihat cket bleh stori2 kat uols pasal kisah "minum air gula semalam" ok itu kejap lagi aku citer k

sekarang mai tengok perut aku dulu k hihi gambar diambil hari ahad lepas kat sogo.. time merayap mencari sandle yang seswai untuk mak buyung :)


close up "tang perut"


gambar muka tak payah la yer coz aku rase cam dah tembam sangat dah nie ha malu..

dapatla rembet sepasang sandle yang sangat selesa dan empuk gitu.. rega ok la tak mahal n tak murah.. asalkan sedap dipakai ok la kan

tu jer dulu kang tunggu citer minum air gula kuar taw! :P

5 comments:

p R i n c E S s _ N said...

masih slim lg tuhh....ye..ibu2 mengandung..wajib carik sandle baru...kikiki

JIVEBUMZ said...

p R i n c E S s _ N
aah N kecik lagi saje la nak wat kenangan kat belog nie :)

therosputih said...

i can see the perut...hoho...bobo sihat2 yer...

sandle hawk eye mmg best!!!

♥ QaseH ♥ said...

wa da nampak peyut daaaa,

JIVEBUMZ said...

therosputih ,
insyaallah bobo dengo cakap auntie yer.. yup sandle itu memang sedap2 belaka :)

♥ QaseH ♥
hihihih

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site