Friday, November 19, 2010

Salam Jumaat

Salam jumaat kepada semua rakan2 ku tercayang.. eh dah hari jumaat ker? cepatnyaaa.. macam baru start keja plak rasa.. mentang2 cuti hari raya korban terus rasa macam baru naik kerja hoho

korang tahun 2010 akan berakhir tak lama lagi.. amacam dengan azam tahun nie? dah tercapai ker belum ha???

aku??? alhamdulillah azam tahun nie sumenya dah tercapai.. tahun depan nye tengah dok merangka dalam pale nie ha :)

hurm esok cuti! bestnyeeee.. eh besok ramai yang akan mengakhiri zaman bujang.. ada yang nak bertunang.. nak kawen.. haa dah start dah musim mengawan *wink wink :)

kepada rakan blogger ku cik dd yang akan melangsungkan perkahwinan esok diucapkan "SELAMAT PENGANTIN BARU" moga kekal bahagia hendaknya.. xtau lagi aku dapat pegi ker tak majlis dd.. insyaallah

kepada cik R , selamat bertunang... hihi nama samaran dia cik R.. opss rahsia tak boleh bagitau sape dia nanti dia marah :)

semoga sumenya selamat menjalani kehidupan baru yang lebih mencabar yer..


ok selamat berhujung minggu yer kawan2..

papai :)

3 comments:

PUANSTOBERI said...

Alhamdulillah..suma azam Ila da tercapai eh.. :))

~ceRRy beRRy~ said...

azam akak mst kawen tahun ni kan..hehe..
tahun depan dpt baby plak.. insyaAllah :)

p R i n c E S s _ N said...

musim mengawan!!!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site