Saturday, June 18, 2011

Ke salon lah kite

Assalammualaikum wbt..

Hai korangggg wat pe arinie? Ahaa arinie aku dah keluar tengok dunia.. En bob keje la pulak maka aku angkut mak dan Esya ke salon nie ha mau ptotng rambutlah.. Rimas!

Memang dah lama nak potong nie tunggu masa yang seswaii jer dan inilah masanya hihi

First time bawak kete selepas 2 bulan nih.. Rasa len macam jer tadi.. Mujur ada mak bleh tolong pegangkan Esya..

Korang lak buat pe arinie? Oklah nak potong rambut sependek-pendeknya dan nak cuci sekali..

Babai
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

mekchu said...

itu diaaaaaaa.. dia dah wat come backkkk.......

JIVEBUMZ said...

hahaha come backkkkk

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site