Wednesday, June 29, 2011

Budak botak itu Esya!

Assalammualaikum wbt sume..

Alhamdulillah kami 3 beranak dah selamat pulang ke kg dan selamat sampai ke rumah.. Berada di kampung selama 4 hari 3 malam tak puas rasanya.. Tapi apakan daya en bob kena kerja coz amek cuti 2 hari saja.. Tak per lah nanti raya nak balik lagi..

Sempena anniversary kami yang pertama kepala Esya dicukur.. Kitorang tak da buat kenduri cukur jambul pun sebab ingat nak buat kenduri akikah jer nanti.. Insyaallah ada rezeki nanti kitorang akan buat.

Sekejap jer nak dogolkan kepala Esya nie walaupun rambutnya lebat.. Tapi mengelupur jugak la si esya nie.. Yelah dogolkan kepala time dia sedar memang la susah sket.. Jap gerak sana gerak sini.. So mama dia terpaksa umpan dengan nenen baru lah duduk diam sket hihi

Sekarang kepala Esya dah botak rambut dah tak de baru senang sket nak mandikan dia.. Jap jer lap2 dah kering hihi sian esya pale botak yer.. Tak pe nanti tumbuh rambut baru yer sayang!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

aDieyZa said...

hihihi.. terus nampak lain muka esya..tp still comel & cute!!

pRincESs_N said...

same si Aryyan pon kne upah nenek...

ololo..tomeynyerr esya..bape berat rmbut die kak?

@in said...

comel nyer..dah semakin bam bam esya ni yer...

AnaLyana said...

ishhh bilala nak menjenguk esya ni.. geram nya badan dia montoq!!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site