Thursday, June 23, 2011

Esya dan headband beso

Esya sebagai model headband..hiks

Seronok kan soping! Tak dapat soping kat soping kompleks.. Soping on9 pon jadik la.. Lagi senang dan jimat masa serta tenaga.. Tapi kena redha ler kalo tak dapat seperti apa yang kita nak kan..

Tak sabar nak g soping baju raya.. Tahun nie nak sambut raya bertiga so kena prepare awal2 lah supaya tak jadi macam tahun lepas.. Suami isteri berbaju lain2 kaler..huh

Gaji dah masyukkk kan wahai orang2 gomen??? Apa lagi jom2 kita pegi soping.. Kalo rasa2 malas jom soping on9 jer.. Zaman sekarang nie segalanya dihujung jari jer..

Ok lah mau cari baju kurung cantek2 untuk Esya lalalala

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

8 comments:

peusmemey said...

sy nk like gmbr esya yg no 3....comellll sgttt...

JIVEBUMZ said...

peusmemey ,
ahaha sile2.. dapat tak yg akak pm kat inbox peus tu?

dd dudu said...

comelnyee esya

JIVEBUMZ said...

dd dudu,
mekasih aunty dd :)

aDieyZa said...

comelnyer!!!!!!!!! geram aunty zana tgk.. rasa nak geget jer.. cute!!

pRincESs_N said...

comel esya!

*Miss Syahnia* said...

pergghh esya makin bambam
lah kak..

kuat nyusu ni kan..hihi
tomeyyy sgtttt..gerammm!

AnaLyana said...

arghhhhh, geramnya gambar esya ni.....comel gile!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site