Tuesday, April 12, 2011

Persiapan untuk Bobo

Alhamdulillah segala persiapan untuk my bobo sudah siap sepenuhnya.. Pheww lega.. Kalo dulu macam blurr jer tak tau apa yang nak di beli.. Tapi sekarang dah tau dah.. Belajar daripada belog2 korang la nie hihi thanxs koranggg! Aku beli baju sket2 jer.. Nanti time pantang beli on9 plak :) cukup lah rasanya.. Hiii geram tengok baju baby yang comei2 kan korang.. Aku beli baju sume yang unisex punya sebab sampai sekarang tak tau lagi jantina bobo. Malas nak pegi scan.. Saje nak suprised :) aku suprised korang pon suprised jugak tau!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

5 comments:

♥ QaseH ♥ said...

x sabar nk tunggu bobo kuar

mommie yuyu said...

seronok tengok persiapan mommy to be..yuyu pun jadi beria jgk.best kan siapkan brg2 dak tecik ni..

suprise ye..x sbr tgu bobo ni..

mekchu said...

skang agak senang nak cari brg2 baby.. main online aje.. tak yah susah2 bejalan bawak perut moncit itu

pRincESs_N said...

Nti adiah2 org bg pn da byk kak..x smpt sopim on9..

zaidani said...

hehe...rs ida x surprise kut.tgkkn gaya mommy n gaya perut mommy, insyaAllah boboylh tue hehe

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site