Saturday, April 23, 2011

Dah bersalin?!?!#

Assalammualaikum wbt sume... Memperkenalkan bobo saya yang selama ini ditunggu-tunggu.. Yang akhirnya tak sabar2 nak kuar dari perut mama dia telah kuar jugak pada tanggal 19 April 2011 (sama bufday sultan perak). Jam 12.44 tengah hari dengan seberat 33.8 kg secara ceaser. Saya dah cuba untuk bersalin secara normal tapi apakan daya disaat akhir bobo berada dalam keadaan kaki di bawah pula.. Syukur alhamdulillah kami berdua sihat dan selamat.. Cuma sekarang nie saya tak berapa nak kuat sangat lah.. Kesan jahitan tu buatkan saya tak boleh nak bergerak banyak. Walau apapun uols doakan saya cepat sembuh yer.. Kesian en bob dengan mak mertua saya.. Dorang yang jaga bobo waktu malam.. Ohye bobo nie gegirl tau! So sape yg betui tekaannya tu nanti saya kasik adiah ek.. saya berpantang dekat kajang nie umah mertua. Ok lah nanti ada masa saya apdet lagi yer. Mau tido sudah. Penat zzzzz
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

14 comments:

^effa^ said...

mommy ila.. congrats!!! baby girl ye.. same la kite.. take care.. selamat berpantang ;D

~mrs.amy ~ said...

wahhh,bby gurl!cute...congrats ;) and selamat b'pntang...

mommie yuyu said...

mommy x boleh pgil bobo dh.kena pagil gigirl..comel je..geram tgk.nnt cerita lagi tau..btw, tahniah for the newborn

pRincESs_N said...

Bobo cm muke mama jekk...slamat bpantang kak...

.:Mrs. Engineer:. said...

congrates... :)

Nurul Amira said...

thniah kak ! comel sgt bobo :)

AnaLyana said...

3.38 tu kak ila..hihi.. sori nana tak terbuatkan entry utk kak ila.. busy ya amat..

Puteri Satu said...

alhamdulilah..dah bersalin rupanya ye.. akak selalu gak follow blog ila ni..tapi tak berkesempatan nak komen... apapun alhamdulillah dah bersalin dengan selamat... terkejut gak akk 33.8 tu... 3.38 la tu kan..hiks... apapun selamat berjaga malam ye...ahaks...

therosputih said...

comel2...hehehe...penat sangat tu, 3.38 jadik 33.8...terkejut bace berat baby 33.8kg? hehehe

cepat2 sembuh kak....

Nazz@Purple said...

Tahniah..comey2..erm ikut muke mama nya..

Wanie Nasir said...

congratulations to you ;)

ch@ said...

Alhamdulillah, bulan April 2011 ye, TAHNiAH tau, cumel-cumel. takpe c-zer, yg penting ibu dan bobo selamat. selamat datang bobo. memang habis pantang kat kajang ke? hihiii, boleh tak kalau nak pergi tengok bobo ;)

mekchu said...

pengsan tu nak bawak 3.38kilo baby dalam perut.. hehe.. 3.38kilo pun dah kategori besar.. bobo yg comel telah keluar.. tahniah ila a.k.a jivebumz

::( ';')جو أمير(';' ):: said...

33.8kg kak.. ?? besar tu.. hehehe~

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site