Monday, April 4, 2011

Jumpa doktor pakar

Hai korang... Aku baru balik daripada berjumpa dengan doktor pakar kat klinik seksyen 7 nie.. Alhamdulillah aku tak da sebarang penyakit.. Cuak gak aku bila doktor minggu lepas suspek aku ada sakit jantung.. Huh takuitttt! Tu yang kene refer pakar tu.. So far jantung aku normal n baby pun sihat.. Cuma pagi nie kaki aku dah mula nampak bengkak la.. Comei plak tengok kaki aku yang tembam nih hihi. Org kata kalo kaki dh bengkak dah tak lama nk bersalin la nie.. Ohhh suspennn... Semoga Allah permudahkan segalanya.. Aminnn
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

5 comments:

AnaLyana said...

aduhhh.. buat suspen je doc tu..huhu.. semoga sihat2 ye kak ila..:)

aDieyZa said...

zana doakan akk & baby sihat2 selalu yer.. take care sis!!

nuruljannah sukhri said...

alhamdulillah x ada pape kan..weee x lama dah tu..good luck mama

JIVEBUMZ said...

AnaLyana,
memang saspen pon yana oiii nak gugur jantung nie rasanya bila dapat tau benda2 mcm nie..

aDieyZa ,
thanxs zana kerna sudi mendoakan untuk kami.. semoga zana cepat2 dapat zuriat k

nuruljannah sukhri,
aah tengah tgu hari nie.. mudah2an semuanya selamat.. amin

pRincESs_N said...

alhamdulillah...xde pape..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site