Tuesday, April 26, 2011

Puteri KAMI

Syukur alhamdulillah atas segala nikmat dan rahmat yang Allah kurniakan kepada kami suami isteri.. Dengan kelahiran ini kami sangat2 bersyukur padamu ya Allah.. Maka kami namakan bayi ini dengan nama QALESYA IRDINA BT KHAIRUL AIZAT. Yang bermaksud murni kehormatan kami.. Mudah2an Qalesya menjadi anak yang solehah dan menyayangi mama dan babahnya.. Amin
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

16 comments:

atty's said...

tahniah ila..dan selamat berpantang..
comeynya baby..takecare ye

aEn+aReaL=Ryan said...

comelnyer..tahniah..

ch@ said...

ye boleh geng dgn kakakOni, nama pun dah sama tu, Irdina Auni. selamat ber'shift malam' dan berpantang ye. cumel-cumel-cumel Qalesya. mmmuah satu.

aDieyZa said...

tahniah utk akk & en.bob.. selamat menjadi ibu & ayah..

Qalesya sangat comel!!! buat auntie zana geram.. cute!! semoga cepat membesar dgn bijak ye syg..

Nazz@Purple said...

jaga diri baik2 sepanjang pantang =)..comey ar baby..

pRincESs_N said...

Hye gepren Aryyan..Qalesha...comey nyerr...

Anggerik's said...

Tahniah k.ila n bob..sedap nama tue..moga Qalesya jd anak yg solehah..aminnnn

mommie yuyu said...

comel nye nama..secomel orgnya...x sbr nk kwn dgn qaleesya ni..nnt kita buat gathering ramai2 mst sonot kan..

mY smaLL BiZ said...

sy ada jual set tilam baby fully kekabu...
boleh la view blog sy : http://www.norainshakira.blogspot.com/

and make an order NOW....

AnaLyana said...

N, haippp gelpren Dani... hahahahhaha...


kak ila, setelah sekian lama menyimpan nama ni tau.. fuhhhh, akhirnya announce jugak..

zaidani said...

eiii sebijik mcm muka u lah...

therosputih said...

cantik namanya...hehehe...semoga sihat2 dan jadik anak solehah ye sayang...

*luv Syahnia* said...

tahniah sis..
sgguh cumel seperti ibunya ;)
akk pntang kat mana
nk dtg lawat ni kalo dah blik
kuarts nanti yea

Nurul Amira said...

comell sgt baby , sebijik mcm mamanyer .. xsabar plak nk kawen , haha :P

^nanie^ said...

congrat's sis..sori lmbt wish..n slmt bpantang jgak..lil esya sgt cumillll..;-)

Intan ~ Nur Azlina said...

tahniah ila

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site