Tuesday, July 26, 2011

Checkup Esya 3 bulan

Bosan la kat opis belum ada line tenet so kene pakai bb untuk apdet belog maka apdetnya pon pendek2 jela.. Harap korang mengerti yer

Semalam pegi klinik seksyen 7 cucuk Esya 3 bulan. Resultnye adalah seperti berikut:-

Berat - 6.7kg (yang ini konpemmm)
Tinggi - 62 cm (kalo xsalah aku)
Ukur lilit kepala - 33 cm ( ingat2 lupa)

Esya nanges kejap jer masa jarum masuk kat peha dia alhaamdulillah setakat pagi tadi esya tak demam.. Riso gak aku kot2 ler dia demam plak.. Sebelum nie pon cucuk tak demam harap2nye lepas nie pun ok jek

Ok tu jer dulu yang mampu aku apdet coz kebizian yang melampau sangat kat opis neh hadoiiii

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

7 comments:

PUANSTOBERI said...

alaloloo...nomey nomey dia pakai gown. hihikss.

Ila, nati bawak dtg opis.. nak tgk.. gerammm... hihi

C i k P i p i T e m b a m said...

makin comey la esya :)

♥ Elin ♥ said...

muuuullaaaatttt nyer.............
hmm gerammm!! nak picit2 jer...
sara 4 bulan bru 6kg lebih..(x bnyk minum susu kot hhiih ) yg nih pasti kuat minum susukan.

::ienafazlyna:: said...

comel sangat :)

dd dudu said...

aololololo comeeiiii

cayang diee ciket
mmuahxxx

pRincESs_N said...

same montel gn Aryyan esya ni...geprenggg...

Puteri Satu said...

selalu dos yang ke enam tu baru baby demam... 1 - 5 bulan vaksin dia tak kuat...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site