Thursday, July 21, 2011

Akhirnya Esya sudah terima botol itu

Pic Esya disusukan oleh BS dia iaitu umi :)

Wajib nak belogkan pasal Esya dah terima susu botol :) bermula hari isnin tadi 18/7/2011

Yelah sebelum nie kan aku selalu dok cerita yang Esya tak nak minum susu pakai botol kan so harinie aku rasa sangat2 hepi.. Ye aku akui usaha yang berterusan dan doa adalah kunci kejayaan.. Sebelum nie rasa frust sangat.. Bagi susu pakai botol tapi tak diminumnya.. Siap tolak2 dengan lidah lagi hishhh geramm aku tau!

Sabar jer lah.. Now bila dah duduk rumah BS Esya dah pandai minum susu pakai botol.. Syukur alhamdulillah terima kasih umi kerana membantu saya mengajar Esya.. Umi tu panggilan untuk BS Esya. Kalo tak mesti hati aku tak tenang nak bekerja.. Asyik teringatkan Esya jer..

Dah 4 hari Esya tinggal bersama BS sepanjang aku bekerja.. Alhamdulillah tak da sebarang masalah.. Nangis sket2 tu biasalah.. Nangis nak minun susu tu je lah.. Oh ye anak aku nie tak sabar sket nak minum susu so korang rasa patut tak aku beli warmer untuk letak kat umah BS dia?

Hurm ingat hari minggu nie nak pegi belilah.. Dah tengok2 kat www.onebabyworld.com ada jenama little bean tu.. Sape yang pernah guna or ada suggestion? Boleh la share2

Thanxs uols :)


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

mommie yuyu said...

pakai btl apa tu?hafiz pun xnk botol.geram betul.habis basah lencun baju kalau bg dia botol..yuyu pakai TT dgn avent, dua2 hafiz xnk..

JIVEBUMZ said...

mommie yuyu,
haah ler hafiz dah sedapp pekena nenen mama dia samalah macam esya.. akak beli puting jenama NUK pastu pakai ngn botol biasa ja.. botol pureen tu.. cuba yuyu try beli puting NUK tu tgk cemana.

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site