Monday, July 18, 2011

My 1'st Day Working

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُ

Hari nie hari pertama saya bekerja phewwww perasaan usah ko tanya gigil abes ko!

Tadi anto Esya kat BS dia tido jerk tak sempat nak susukan dia.. Hopefully Esya ok dan boleh terima susu pakai botol..

Oh yer uols arinie aku masuk opis baru lalala ok la nak kemas2 barang dulu yer

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

7 comments:

♥ Elin ♥ said...

dah try ker NUK?
harp esya ok lah...jgn mummy jer yg gelisah kat opis tuh yer.. ;))

selamat bekerja!

mekchu said...

ha ahh kan.. baru mekchu ingat.. ila masuk opis baru lepas habis berpantang.. kejap nye dah 3 bulan..

bermula lah drama memerah susu di opis.. good luck :)

atty's said...

selamat bekerja ila.

therosputih said...

wohaa....mood bekerja please....

aDieyZa said...

selamat bekerja sis!!! semoga semuanya baik2 yer..

pRincESs_N said...

selamat bkerja kak..

AnaLyana said...

selamat bekerja kak ila.. kak ila sejak dah ada bb laju jek update blog ek..hihi

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site