Monday, July 18, 2011

Alhamdulillah :)

Pagi tadi aku kol BS tanya Esya camne.. Dia nangis tak? Minum susu pakai botol ok ker? Dia tolak tak? BS Esya cakap dia elok jer.. Minum susu sebotol pastu tido balik.. Itu pagi tadi..

Pukul 1 tadi kol lagi tanya keadaan Esya.. BS cakap susu ada lagi sebotol jer lagi weee macam tak caya jer.. Pagi tadi aku bekalkan 5 botol dalam tu ada 2 oz jer.. Haa patutla tak cukup.. Pastu aku g anta lagi 5 oz hasil perahan pagi tadi.. Syukur alhamdulillah rasa gembira sangat coz Esya nak terima susu botol..

Aku tanya BS dia pakai puting yang mana satu coz tadi aku bagi botol avent dan juga NUK.. Alhamdulillah Esya nak terima puting NUK tu.. :) hee suke.. Dan aku bersyukur kerana doaku telah dimakbulkan.. Terima kasih Ya Allah..

Psstt kat atas tu gambar Esya ngah tido time aku g anto susu tadi.. Nyenyaknye anak mama zzZzZ.. Cepatlah pukul 5 tak sabar mau peluk Esya.. Uwaaa

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

5 comments:

♥ Elin ♥ said...

waahh tahniahh!!!
bagus2...klu ada mama die mmg manja asik nak kopek jer kan.

ap pun tahniah yer esya...gud girl ;)

~YUN~ said...

bgusla esya,die behave time mama die g keje.. =)

AnaLyana said...

hai budak temok ni..geram aunty tau...

^effa^ said...

alolo comelnya.. hehe.. kak 2 oz tak cukup kut. mia pun minum 3.5 oz.. jenuh effa nak wat stok if dh keje nnti.. ;)

Iyiana said...

comel Esya semasa tido..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site