Wednesday, December 29, 2010

Udah kerja dong

Assalammualaikum wbt

Kabare sume? waraskah???

Aku dah mula bekerja semalam tau! arinie baru berkesempatan nak bukak belog :P ada banyak stori tapi tak banyak gambar.. nanti2 aku stori k..

arinie selsema sket la uols.. pastu pagi tadi pegi klinik second antenatal check up.. kena cucuk kancing gigi kat lengan kiri.. adeiii lenguhhhnya.. agak2 buleh buat alasan ngan suami tak masak malam nie tak? hahaha

k la yer nti aku carik gambar2 kawen adik Yat yer, kat aku tak de simpan.. aritu malas nak snap pic la.. napa tah.. pembawakkan budak kot :P

hakhak

3 comments:

mekchu said...

apa khabar akak ipar? wah.. dah ada adik ipar gitu..

boleh je nak manja.. nak soh potongkan kuku kaki pun boleh.. bila lagik kan..

Mknace said...

:) :) :)
terbaeekkk!!!!

therosputih said...

hadoi...gelak bace comment mekchu...hahaha...(sambung gelak)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site