Wednesday, December 22, 2010

Nak balik kampung!

korangggg


sok kan aku kan nak balik kampung.. phewwwwwwwww

dah lama tau tak balik kampung.. lepas raya puasa aritu lagi sob sob sob *nangeh

doakan kami selamat sampai ke parit buntaq yer.. aku kat sana sampai hari ahad jer pastu balik sini amek family mertua kat kajang then terus ke pahang.. isnin depan adik ipar mau register masuk uitm jengka nun.. so nak pi antaq dia plak..

cuti rehat aku bermula esok 23/12 - 27/12 yeahhh

ok lah uols belog aku berenti rehat seketika yer kalo ada masa kat kampung nanti aku apdet k

papai

Assalamualaikum wbt..

2 comments:

therosputih said...

selamat bercuti akak...anyway, takziah buat kawan akak tu, sijantunghati...moga dia semakin tabah dan tabah...

hajarus said...

hepy holiday k.ila.. hati2 dlm perjalanan k.. smg slmt pulang ke kg & kembali semula ke rumah akak.... :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site