Thursday, December 30, 2010

Selamat pengantin baru adikku..

Tanggal 25 Disember 2010 adik Yat telah selamat disatukan dengan pasangan chenta hati beliau Mohd Hazlim Bin Wahi.. ate orang manjung, perak asalnye..

Majlis berlansung dengan meriahnya.. alhamdulillah sume tetamu yang hadir cukup makan.. makan bertambah2.. sume hepi2 la.. adik-beradik sume bertungkus lumus sebaik mungkin bagi memastikan majlis tersebut dapat berjalan lancar..

kami buat majlis secara gotong royong.. hanya terdiri daripada saudara mara terdekat dan juga jiran2 yang datang menolong.. jiran pun tak ramai sangat kat kampung aku tu.. yang ramai datang sume adik-beradik.. syukurlah kalo tak da dorang tak tau la cemana..

hei penat tau kenduri kendara nie.. dulu time aku jadik pengantin idok ler penat rope ini hiks

penat buat kerja lagi lebih2 tau daripada penat melayan tetamu sume tu.. hadei sakit pinggang den.. apapun yang majlis tu meriah ok!

haa nie dia sekeping gambar pengantin untuk tatapan korang.. sori ek ada sekeping jer kat dalam henpon aku nie.. maklum la masa kenduri aku bizi bangat tak sempat nak snap sana sini.. biase la kan kakak pengantin hihi

layanzzzzz


dan sekeping lagi cilok kat fesbuk adik Yat..

to adikku: semoga kalian berdua dilimpahkan rahmat dan rezeki yang melimpah ruah serta berbahagia selalu hendaknya.. amin

insyaallah kalo tak da aral kita ke manjung plak 1.1.2011 menganto pengantin pompuan lak.. kali nie kena snap muka mak buyong lebih2 sket! haha

5 comments:

p R i n c E S s _ N said...

selamat pgntin br adik yat!

atty's said...

Selamat pengantin baru utk adik yat.
lawanya baju perantin..pengantin pun cantik..tahniah

therosputih said...

aih...selipar sape la plak kat tgk2 red karpet pengantin nak lalu bwh pintu gerbang tuh..hihihi

therosputih said...

eh lupa...selamat pengantin baru buat adik yat...

(nak jugak panggil adik yat)

JIVEBUMZ said...

korangggg,
thanxs komen n wish.. luv uols! muaaahhhhh

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site