Friday, December 17, 2010

21 Weeks.. OMG very fast lor..

Assalamualaikum wbt..

Pinjam tajuk status kat fesbuk aku :)

Hei korang! rindu aku tak? aku rindu gilerrrr argh ngan korang! maksudnye aku rindu bangettt nak jenguk belog2 korang.. memandangkan aku tak bayo lagi bil berukban aku tu so macam nie lah.. line opis dah kene block! hanya belog2 yang tertentu jer aku buleh bukak.. hari2 aku hanya bleh bukak belog cikpuanmiera jer.. hari2 aku baca belog dia.. pastu aku klik je link2 yang ada kat situ.. belog2 yang tertentu saja yang buleh aku bukak yang lain2 jangan haraplah.. fesbuk lagi la tak buleh.. huhu sadisnya :(

sekarang time rehat.. aku tak kemana-mana.. malas la nak kuar.. ngadap belog lagi best! (padahal dah sengkek pulus dah kureng) huhu tunggu gaji minggu depan jer nih

ok ok melalut sudah... nie ha nak bagi tau kat uols nie aku masuk minggu ke 21 bermakna sudah 5 bulan seminggu la yer :)

hihi syukur alhamdulillah.. cepat nau mase berlalu.. perut pun makin hari makin membesar dengan jayanya.. baby kat dalam nie pun dah mula tendang2 perut aku wiiiiiiiii best2!

eh macam tak caya la sume ini berlaku dengan pantas! cukup 20 minggu baby dah mula gerak2.. mulanya aku macam tak perasan sangat pergerakan baby dalam perut nie.. rasa cam ada something jer gerak2 dalam perut nie.. tapi lama2 cam dah bleh trima kenyataan memang baby aku dah gerak wei! syukur alhamdulillah....

yelah kan nie anak pertama, so pengalaman pun yilek.. bila berlaku benda2 ajaib macam nie memang ler aku nie agak jakun cket disitu haha

hari rabu tadi aku cuba memakai baju peknen.. baru beli minggu lepas kat jasko bukit tinggi nun.. kebetulan ada sale 50% aku rembat 2 helai.. jadik la daripada tak de langsung.. eh mulanya malu gak nak pakai baju nie.. bukan ape perut aku nie idok ler besau mana cuma tang kain tu tak muat.. terpaksa zip separuh..huhu

daripada hari senin nak pakai baju tu bertangguh sampai rabu baru ada keberanian nak pakai haha ai nie kan pemalu dong!

baju kaler pink2 gitu.. sampai opis ramai yang tegur2 aku.. wuhuuu malu weh.. depa kata aku nampak comei pakai baju tu haha mula latu perasaaaannn :) uwekkk

orang peknen memang comei apa??%$#@ nak nak pulak pakai baju peknen nampak seksis gitu kan?

hihihihi sangat selesa ok pakai baju beso2.. kain pun beso.. tak tersekat kat perut.. fiewww best2 nie yang rasa cam nak g jasko lagi nie :P erkkk matilak en bob pasni kene belikan aku baju peknen lagi..

peace.. malu nak buh gambar muka penuh.. ai kan sah bam bam sekarang nie.. sipi2 pun jadik la yer..

ketika aku menaip entry nie, baby sedang menendang perut aku.. aiyakk mesti baby lapar kan.. mama dia sebok berbelog sampai tak ingat nak mamam hikhik maklum ler peluang pakai line tenet waktu rehat saja.. jap lagi kene block la nie..

banyak lagi yang aku nak bebel sebenarnya tapi tak cukup masa nak blogwalking jap eh.. kang dah bayo bil aku update secara menggila ok

papai :)

11 comments:

Z.u.r.a and I.w.a.n said...

bestnya tgk perut kamo...kasi jgkit sket..hehe

Azlia Sapari said...
This comment has been removed by the author.
Azlia Sapari said...

Akak...OMG dah besar lar baby dlm perut..dah tahu lom gentina..take care yer k.ila..luv u

::ainbutterfly~ said...

kak ila....ain pn tak sabo nk rase baby tendang2 dlm pewot..mst best kan kan..ain pnye baju pn byk da tak muat..tp cam awal je lg nk beli baju peknen..ain br nk mmsuk 16weeks..bile nk jmpe ni nk borak pnjang...

Unknown said...

zura@iwan,
hikhik nanti la kiter buh gambaq penuh na :)

AzLiA,
dah beso rasanya siap bley kick2 akak g tu kan.. jantina tatau lagi ingat bulan depan baru nak scan :)

take care too..luv u 2

::ainbutterfly~
akak pon RINDU sama ain!!
tah ain nie biler nak datang umah akak nie? beli jer ain nanti bila perut dah tak selesa mesti kene pakai bau beso2 specially kain tu yg tak bleh nak zip kan..huhu

mekchu said...

hoo yeaahh.. perut dah besar... suka tgk pompuan ngandung.. seri dorang lain mcm.. mmg tertggu2 tayang gmbr perut tau..

CikPuanMiera said...

alololo mekasih kak.
eh, adakan cikpuanmiera tu saye :p

kalo ye, terharu saye kak!!
hihi
bile nak detink ni kak? nak tengok perot comel akak tu :p

dd dudu said...

eheeee kak jibam ada perut ;p


comelll

Unknown said...

mekchu,
seri ibu mengandung yer
hihihi pasni banyak g gambar perut beso akan menyusul :)

CikPuanMiera,
yolah sapo lagi cikpuanmiera yg ada kat alam maya nie.. ok ok esok kita detink!

dd dudu,
hikhik eh dd tak da perut ka? aisey cemana mau makan ha?

pRincESs_N said...

org mengndung mmg tomei...weeee...

Unknown said...

p R i n c E S s _ N
yeeee betoiii akak setuju! 101% hihi

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site