Wednesday, December 22, 2010

Jemputan Perkahwinan ADIK SAYA

ENTRY TERBARU ADA KAT BAWAH YER KAWAN2.. SILA LER SCROLL DOWN EH

Assalamualaikum wbt..

Jemput semua kawan2 blogger sekalian datang ke majlis perkahwinan adik saya pada 25 Disember 2010 bertempat di Parit Buntar, Perak.

Ate datang la beramai2 ke majlis adik bongsu kami ini bagi memeriahkan lagi majlis beliau.. sori la lambat menjemput korang sume.. akaknya bizi mem"beso"kan badan hikhik sampai terlupa adik mau naik pelamin :)

weh tak lama dah sabtu nie jer... huhuhu tetiba rasa sedeyyy.. sebab adik aku yang bongsu akan menamatkan zaman bujang.. sobsobsob


kad seperti dibawah nie>>>


dan lokasinya.. yang mana dah dekat2 area situ datang la.. boleh kita jumpa-jumpaan gitu.. mana yang jauh tak pe aku pahammmm eceh


k jumpa kat kenduri adik aku SABTU nie!

mood sekarang>>> mood nak balik kampung khamis nie mood keje yilek :P

11 comments:

PUANSTOBERI said...

slamat balik kg. gitau ijat bawak keta leklok, lagi kata tahniah kat adik eh :))

Mknace said...

:):):)
terbaeekkk!!!

therosputih said...

wish yat tahniah eh...moga berbahagia hingga ke akhir hayat....aminnnn...

sijantunghati said...

slamat pengantin baru yatt..sedihnye x dpt dtg..sy masih dlm pantang..akak jg baby elok2 tau..baby sy br mnggal dlm perut awal bulan hr tu.. :(

p R i n c E S s _ N said...

selamat pengntin baru to adik kak jivebumz..

JIVEBUMZ said...

PUANSTOBERI ,
tima kasih pn stoberi doakan kami selamat pegi balik yer kak

Mknace ,
:)

therosputih ,
time kasih..insyaallah

sijantunghati ,
takziah.. sabar k
nie kawan yat ker? bagi ur link boleh

p R i n c E S s _ N
thanxs yunk

sijantunghati said...

kak ila.. ni fairuz la.. x tau pasal apa die kuar link sijantunghati.. sy dh x ingt password blog.. :D

JIVEBUMZ said...

sijantunghati,
takziah peus..sabaq tau! Allah lebih sayangkan dia..

al fatihah

AzLiA said...

lia g..konvoi dr kl..jumpa nanti ek..

JIVEBUMZ said...

AzLiA ,
wokey... hati2 tau! tak sabar nak jumpa korang sume

AzLiA said...

ok akak..u too hati2 drive

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site