Monday, January 4, 2010

Permulaan 2010

Assalammualaikum wbt..

Selamat pagi kepada rakan2 blogger ku sekalian.. Selamat kembali bekerja dari cuti yang panjang.. kepada sesiapa yang baru pulang bercuti.. Selamat kembali ke sekolah kepada adik2 ku yang masih bersekolah.. Selamat bertemu di awal tahun baru 2010.. first entry untuk tahun baru maa... heee tangan gatal nak menaip jugak ape bleh buat..

Semoga dengan kehadiran tahun baru ini akan lebih memberi erti kepada kita sume.. mudah-mudahan tahun ini akan berjalan seperti yang kita rancang.. insyaAllah

Kepada teman2 sepejabat marilah kita berkerja bersungguh-sungguh.. demi kepentingan agama, bangsa dan negara.. errkkkk ayat cam apa jer kan..hihihi

Kepada blogger2 sekalian marilah kita terus beraksi dalam arena blogging.. kasi kencang kita punye blog :p

go go caiyork sume kerja kerja kerjaaaaa daa


jibam and the gengsterr :P

sekian

hepi working to uols!

4 comments:

FIESYAH said...

selamat thn baru 2010

honeysour's blog said...

selamat tahun baru kak ila...

soriiii...lama giler tak jln2 kat blog kak ila..
busy sket sekarang..walaupun dah ade Berukband kat umah tapi nk apdet pun maleh..hihi..
doakan nana di tahun baru ini supayan lebih kerap mmbuka blog kak ila..haha...

~ceRRy beRRy~ said...

hehehe..

jibam & the gengster?
comeyl la :)

JIVEBUMZ said...

fiesyah,
selamat tahun baru 2010 utk fiesyah jugakk :D

honeysour,
hohoho tak pela nana saje usik2 jer tu

cerry berry,
comel ker? hihi sape paling comel :P

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site