Friday, January 22, 2010

Sarapan bersama ibuk

Hai uols... salam hari jumaat.. penghulu segala hari.. yeahh esok coti!!! hureyyy

Owh pagi tadi aku g keje ngan akak aku.. dia tumpang sekali mau pegi klinik seksyen 7.. nak check up peyut pastu ada taklimat pasal penyusuan susu ibu kat klinik tu..

Maka pagi tadi aku angkut sekali lah kakak aku nie (kak jue) sampai ke opis.. aku naik kejap punch kad then turun bawah balik... kak jue tunggu lew dalam keta..

Aku nak bawak kak jue g brekpest kat masjid SSAAS tu.. masjid negeri shah alam tu la uols.. SSAAS tu short form kepada sultan salahuddin abdul aziz shah :d panjang bebeno namanya


so pagi tadi aku ajak sekali sahabat opis aku si nurul join sekali g brekpest together2... see 2 orang mak buyung.. swett kan?? hikhik

akak aku yang pakai tudung kaler pepel tu.. bakal melahirkan cahaya mata yang ke 4 pada bulan depan.. insyaAllah.. nurul plak due bulan 3.. tak lama dah tu kan.. hurmm best2 :p dapat baby :p

plan nak brekpest dulu sebab riso akak aku tu lapar lak karang menunggu kat klinik tu lama.. yelah daripada pagi sampai ke petang.. tak ker 8 jam gak tu..hihi

so sebagai adik yang penyayang haruslah begini caranya..hihihi

kak jue sebat nasik goreng

nurul plak belasah mee goreng

aku plak bedal nasik goreng dan macam2 lah tambahan..heheh yang tu sume akak aku blanjer..kikiki thanxs yer kak jue.. tak pasal2 kak jue nak belanja plak kan.. huhu terharu

pas brekpest terus g antar kak jue kat klinik sekyen 7.. jap g kui 5 nak amek kak jue..

okla ai ciap2 kemas2 dulu yer nak amek akak ai kat klinik nie.. tata uols

selamat berhujung minggu :)
* mesti ada yang kutuk aku asyik kasik entry pasal makan jer kan?? hihi fedulikkk

4 comments:

Unknown said...

so, dah leh bayang cmane kalo si jibam ni lak yg preggie. huhu

pRincESs_N said...

x lame lg jivebumz laks jd mak buyong...hihihii

Fuza Marquis said...

nasi goreng tu nampak basah.
tak suke... ;P

Unknown said...

FRB,
hahahaha janganla bayang2 kite plak malu! :P

Princess N,
amin amin amin hahahahaha
awak pon same jugakkkk :)

Miss Marquis,
yelah sebab saya taruk kuah kasik banjir baru best! nyum nyummm

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site