Monday, January 25, 2010

Jom g jenderam hilir jom...

Ahad.. aktiviti mengunjungi ahli keluarga.. sabtu bosan giler tak kemana-mana hanya duduk di rumah saja... so pepagi ahad tu (idak le pagi sangat pukul 11 jugak le geraknya) weols menuju ke jenderam hilir area bangi nun.. ke rumah aku da (kak simah)... untung ada ramai akak kat sini leh terjah2 g umah dorang.. leh makan sedap2 hehehehe itu motip yang sebenarnya! :p

buruk lantak sungguh yer cik jibam nie kan...


harusla bawak sekali kak ju dan anak2nya... nak mengharapkan aku sorang jer yang pegi kompon sosat! payah nau aku nak ingat jalan ke rumah kak simah tu.. huhuh

eh si farah dah pakai tudung taw! jangan tak tau..hihi biasalah budak2 bila sampai seru nak pakai tudung jangan tak kasi.. layankan aje kang kalo dia tak nak pakai tudung kan haru plak nak menyuruhnya.. alhamdulillah dah beso rupanya anak menakan aku nie :P

farah..

fatin...

kak ju..

akak aku sedang menantikan kelahiran baby yang ke 4 taw! bulan depan bersalin ler.. doc kata baby girl.. bertambah la rakyat dalam family aku nanti.. hiii sukeee


weols sampai umah kak simah ngam2 makanan dah siap masak! wow tak sangka bajet baik punyo! kehkehkeh

owh kak simah bikin mee kari terbaekkk punyalah uols!! nie yang tambah sayangggg kat die nie heheheh

sile-sile makan-makan jangan malu2 akak aku yang cakap :P

petang tu before balik shah alam kak simah hidangkan pulak nasik... makan la lagi..huiii sengkak perut aku seharian..

thanxs to kak simah kerna memahami perut adik2 mu dan anak saudaramu ini... lalalalalala

hakhakhak entry makan lagi :P

3 comments:

dAkBaiK said...

jenderam hulu dekat tuh

Shemmi said...

ahh..dah lama x mkn mee kari...

tersior lak tgk..

Unknown said...

picnik sakan yer. comei si dak farah tu

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site