Saturday, January 9, 2010

Sabtu ku

Sabtu... hari nie coti! yes memang aku suka dengan hari sabtu.. sebab hari sabtu bleh bangun lambatttt bleh tido lameeee.. hari sabtu juga nak kemas umah.. nak sapu sampah.. nak mop lantai... huuu hari sabtu nak kena masak.. yes tadi aku berjaya memasak asam pedas! walaupun tak sesedap mana kuahnya cheroiii ( maknanya cair lah tu.. bahasa orang utara) tapi cukup membuatkan roommate aku berselera makan bertambah-tambah tau! hahaha suke aku tengok.. bila dia berselera aku lagi la double triple berselera daripada dia.. almaklumlah tadi bangun dah tengah hari buta.. eh tapi dah bangun subuh tau..tido balik hihi.. itu pon kena bagitau ker? pastu tak makan plak tu.. perut memang berkeroncong la jawabnya.. tak pe bleh tahan lagi..

Dah settle keja umah aku testing berukband plak.. hiiii geramnyaaa bila aku cucuk kat pc gemoks aku tu asyik kejap2 disconnected aje lah.. tension betuiii.. godek sana sini pon masih tak ok!

At last aku masih tak puas hati lagi.. pc aku yang problem atau berukband nie yang problem ha?? owh lupa nak cakap aku baru register line celcom semalam.. thanxs yer uols sebab bagi advice kat aku.. oleh kerana ada yang cakap celcom lagi ok so aku pilih celcom lah.. thanxs kepada uols yang sudi memberi advice tu.. mulanya nak amek pakej rm 98 sebulan tu.. tapi sampai2 aje kat celcom center terus tukar plan.. amek yang basic punya.. rm68 sajork! hehe apo-apolah yer.. asalkan tak de kontrak dan boleh upgrade lagi..

Tadi pegi opis jap pinjam laptop nak testing pakai laptop plak.. (matilah kalo bos aku baca entry nie heheh tapi tadi dah bagitau kat fasebuk dia :p) sekali aku test aje ok plak... sekali cucuk modem terus connected! kalo macam tu maknanya pc aku yang problemo huhuhu sedihhh

Pc tu baru jer repair.. en bob yang tukarkan grafik kad rosak.. dan sekarang nie bila dah ok nak pakai berukband plak tak boleh.. tak bestnyaaaa mesti ada masalah lain nie.. tak pe nanti aku try godek2 lagi.. tak pon .. maybe dah sampai masa untuk aku angakat sebijik laptop... hurmmm sambil garu2 dagu :P


ok la uols ntahapehapentah aku membebel nie.. korang layan jela kan..hihihi

gudnite uols :)
muaahhh

4 comments:

Shemmi said...

sabtu depan ada masa tak?jom nengok wayang nak?...i will invite kak ijan juga...n Mr Johny as i promise.....

Anonymous said...

yeahhh
angkat lptp lg 1...
hehe

zumairi said...

pakai la wimax...tak pernah disconect...mmg laju tapi mslhnya tempat tertentu je

Unknown said...

shemmi,
hurmm macam ok tapi nanti saye konpem balik yer takut kang last minit ade hal..akak standby jer k

sepatubunga,
yeahhh suh cik sepatubunga blanjer ar hihihi

zumairi,
oh yeke nantilah sy cuba..

cuba satu2 dulu kehkehkeh

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site