Monday, January 18, 2010

Hari pesahabatan antara jibam, shemmi & ijan

Hari isnin hari yang palingggg sebokkk! tak suka huhuhuhu

Sabtu.. hari persahabatan antara aku,
kak shemmi dan kak ijan.. hahaha siap2 declare hari persahabatan lagi taw.. jangan jelesss yer uols! :p Sebenarnya dah lama kak shemmi dah roger2 aku ajak kuar nak g makan kat johnny's katanya.. suma tu gara2 entry aku makan kat johnny's ngan en bob tahun lepaih.. teringin kot akak aku yang sorang nie..hikhik siap2 bitau aku dia dah sediakan rm100 untuk makan kat situ.. wow bestnyaaaa lebih daripada cukup tu kak.. Maka pada hari sabtu yang lepas kami berjanji nak kuar lebih kurang jam 11.30 tengah hari.. biasanya aku akan bangun lewat cket.. al maklum lah hari cuti2 semalaysia kan.. memandangkan ada orang nak belanja aku bangun awal daripada biasa! heheh semangat abes ko.. makan free lah katakan.. :p sapa tak suka makan free sila angkat tangan??? hihihi konpem tak da sapa yang berani angkat lah

weols decide pegi jusco bukit raja .. buat kali ke 2 aku menjejakkan kaki ke sana.. last pegi 2 tahun lepas bersama dorang jugak..hiii apo la nama jer dok area shah alam kan..

sampai jer kat jusco terus g beli tiket wayang nak tengok cite yang tengah hot sekarang nie "Adnan Sempit" best gilerrrr ar cite nie.. cite kelakar lawak giler tahap gaban.. bleh wat aku gelak guling2 dan nangis sedey biler ada part yang menyayat hati.. hahah pasrt nangis tu terpaksa aku coverkan sebab takut kak shemmi kat sebelah aku tu dengo.. malu beb! kehkehkeh

ramai gilerrr orang tengok cite nie beb! penuh panggung.. aku, kak shemmi ngan kak ijan terpaksa dok seat depan.. tiket full ok!!


lepas tengok wayang weols jenjalan kat area ruang legar jusco tu.. ada macam2 sale lah.. ada macam2 jenis henbeg bagai.. bagi aku hege sama jer dengan henbeg kat sogo tu.. so aku tak de la nak beli beg kat situ..haha tengok2 ajelah

tapi dalam banyak2 tu aku tetiba terasa cam nak beli baju... terasa macam dah lama sangat tak beli baju barang sehelai dua..hikhik

dalam banyak2 baju aku terbekenan dengan baju neh.. yang konon2nya nak buat baju persahabatan antara aku, kak shemmi dan kak ijan..

try fitting dulu... blogger tegar kena la amek gambo poyo2 yer tuan2 dan puan2 hihihi

kak shemmi pada mulanya nak beli baju tu at last tak jadikk.. sebab dia konpius dengan warna kot :P dia kan suka kaler pink tetiba nak beli baju kaler ijau plak.. aku plak cam tak bape berkenan sangat ngan kaler ijau tu.. hurm

tapi kalo kaler nie aku suka..hihih


terus rembat satu lah.. murah2 jer uols :d sebab dah berkenan kenalah beli gak.. kang teringat2 payah.. pastu rembat lagi sehelai.. gambo tak de amek terlupa sebab time nie dah berkejar nak masuk panggung..

eh uols sebenarnya kan baru aku teringat weols lepas tengok wayang baru gerak g johnny's laa.. haha statement kat atas tu dah terbalik... yelah sebab sampai jusco jer dah jenjalan.. pas makan kat johnny's pon jenjalan lagi hikhikhik harap maklum!


weols sampai jer restoran nie full ok so kena lah tunggu giliran untuk dapatkan meja.. tunggu tak lama dah dapat meja.. terus masuk dalam amek order cepat2.. perut dah lapo la beb!

order jangan tak order...

kak shemmi sedang tekun melihat menu..



time nie makanan yang weols order dah sampai.. jap jer tak payah tunggu lama2 good servis la abg johnny's nie..

ambek ko order sampai penuh meja! kalo boleh nak bagi cukup2 rm 100 hengget tu

weols order steamboot for 2 persons, prawns fried rice, pineapple fried rice dan mee hijau... hihi saje jer nak ngabihkan duit kak shemmi.. kata sekali-sekala..

acara melantak pun bermula...

blurrrppp kenyang.. ingatkan tak abes sume makanan tu.. tapi dengan perut tong yang kami ada makanan tu sume settle dalam sekelip mata..kehkehkeh hebat tak kitorang??

tak cukup tu sume kak shemmi suh order lagi.. order jer pape nak makan.. time tu perut aku pun dah sengkak sangat dah.. memang dah tak larat nak makan g.. kak shemmi suh order aiskrim plak.. aku tumpang rasa aiskrim kak ijan jer la...hehe

aiskrim seciput tu rm 1.90 tau.. huuu mahal giler kan.. tapi bagus gak dia kasi banyak tu sebab kalo bagi banyak2 scop konpem membazir.. mahal pun mahal lah..

ok itu jer kisah hari persahabatan kami.. thanxs kepada kak shemmi yang sudi membelanja makan kat johnny's dan kepada kak ijan yang membelanja tiket wayang untuk kami.. ada masa kita dating lagi yer..hikhik

so total makan2 sume tu adalah rm75 hengget..ada balance g tu kak :P

weiii aku lapo lak tengok makanan nie suma.. nak kuar tak de kawan.. huhu tengok makanan nie jela jawabnya..

adios

10 comments:

pRincESs_N said...

wuaa..nk gk tgk muvee.....

masdila said...

heheehe best nyer kak,,,

akk kena tag lg

said...

baju yg kak jibam try kaler pepel tu

I LIKEEEEE.....

pepel...kaler kegemaran kuuuuu

hehhehe

ziha said...

bestnye la kan org da bekeje ni..
huhu jeles betul..blh g mkn sdp2, beli pe je y kite nk..hoho...
cam kite ni student lagi...hoho

zumairi said...

baguslah korg sokong citer melayu...

Shemmi said...

saya nyesal tak beli baju persahabatan...huhu

Unknown said...

princess_N,
cepat ajak prince Za taw!

Qaseh,
kena tag??? yuhuuu ada masa akak cuba buat yer yunk

yanie,
yeke?? i pun LIKEEE jugakkk
kak shemmi sile jeles :P

ziha,
belajar rajin2 taw pastu nati keje rajin2 hihi dapat duit ley g soping..lalalala

zumairi,
of course lah heheh

shemmi,
itu la kan saya dah cakap akak musti menyesal punyerr hihihi ok nanti kite pegi beli yer kak.. kalo ade lagi la kan.. :)

adenium said...

lama dah tak singgah jhonny's.. looking forward lah.. :D

CuTeMiUt78 said...

wahh.. seronoknya.. best gitu.. bila plak nak belanja akak

Unknown said...

adenium,
apa lagi roger2 ar saya kalo nak singgah hihi (tak malu)

cutemiut,
akak turun la shah alam kak hihi buleh aje dong!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site