Tuesday, December 20, 2011

Pengasuh cuti so saya pon cuti lah

Morning uols :)

Arinie saya cuti la tak de sape nak jaga esya.. BS mak apply cuti nak pegi check up kat klinik. Bukan check up preggy yer tapi check up orang yang dah berumur tu la.

So saya pon apply cuti sekali dan paksa en bob cuti sekali hehe beshyaa bertiga-tigaan kat rumah dihari bekerja nie uols!
*kasi bakoo sket* hehe

Plan arinie nak bawak Esya g bersunat.. Dah alang2 dua2 cuti kan.. Kejap lagi kita tengoklah macam mana sama ada jadi atau tidak..asyik postponed jer nih dpd esya umo 6 bulan g..

Ok uols selamat bekerja yer opss kepada bebudak opis.. Selamat diaudit eh lalalala

2 comments:

♥ Elin ♥ said...

haa..baru nak sunat.amani masa 2 bulan dah sunat.

AnaLyana said...

esya tomey tomey..:)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site