Tuesday, December 27, 2011

Disebalik kisah hari minggu yang lalu

Hari minggu yang indah.. itulah yang dapat aku ungkapkan sepanjang cuti 3 hari yang lepas.. walaupun tak pergi bercuti kemana-mana cukuplah bersama keluarga.. saat yang paling membahagiakan :)

Hari sabtu.. plan mau pegi onebabyworld nak beli spare part untuk pump aku tu.. medela  valve membrane dah haus bebeno tunggu masa nak terkoyak jer lagi.. aritu aku ade beli online dah elok sampai ke opis boleh plak hilang entah kemana tsk tsk tk... geram jer.. tanya sana sini semua tak tau barang aku tu kat mana.. check ngan pos laju barang tu dah sampai dan si polan nie dah sain.. tanya dia tak henggat plak mana dia passing.. sabar ajelah :( :(

So hari sabtu sampailah kami 3 branak ke kedai onebabyworld kat taman permata, key ell...

lepas beli semua cepat2 balik shah alam.. abg n kakak aku daripada aloq staq nak mai umah plak..yihaaa seronok dapat berkumpul beramai2 bersama sanak saudara

so menu  makan malam kami adalah yang simple2 sajork.. aku tak standby pape menu yang besh2 cukuplah buat lapik perut masing2 yang sedang kelaparan.. oh yer menu nie semua akak aku yang masakkan.. aku cuma goreng sayo campo jerk hehe

malam tu lepak borak2 sampai pukul 2.30 pagi pastu zzzZZ... esya pon sama join kitorang berborak..eh tahan plak mata minah tu tau


Hari ahad... abg dan kakak mau pergi kenduri kawen dekat bangi.. dorang tak tau jalan pastu tak bawak kad kawen plak tu haiyooo sadis... so dorang sms kawan dorang tu mintak adress.. en bob lah yang tolong carikkan rumah kenduri tu berpandukan google map..

berjaya cari rumah dekat pukul 4 petang baru sampai.. mujur katering blom kemas lagi khemah makan semua hehe

kitorang yang pada mulanya nak tolong tunjuk jalan aje pon dipaksa oleh abg aku untuk pegi kenduri tu sekali.. wahhh rejeki tu.. mak suke jer :)

dari kiri abg pie, kak zie, ati (roomate kak yon), kak yon, adik jah, esya dan mama esya

lepak kejap makan2 semua kitorang mintak diri.. abg aku balik semula ke shah alam nak anto kak yon ke uitm manakala kami nak balik umah mertua di kajang.. so kitorang bye-bye disitu


pic esya terkini... kot ade sape yang rindu esya 



esya pakai spek babah

hari isnin plak kitorang di kajang.. bangun pagi badan rasa tak sedap.. rasa seram sejuk.. ditambah plak ngan batuk2 manja.. hurm konpem nak demam nih! maka aku pon menelan sebijik panadal active 5 dan hasilnya adalah seperti dibawah nie auwww

aku nie alergik ngan ubat..terutamanya ubat tahan sakit.. panadol biasanya ok..tapi ntah lah tetiba bengkak jugak mata nih..


mata kananku bengkak huhu

payah bebeno nak bukak mata.. semua orang pon asyik gelakkan aku.. cis! tak dapat nak tolong mak mertua masak.. abes cane nak tolong nak bukak mata pon susah.. so aku pon amek peluang tido kat dalam bilik hehe.. *bertuah punya menantu hantu!!

petang tu bila bangun jer tido mata dah surut sket2.. alhamdulillah.. tapi tulah sepanjang kat umah mertua langsung tak tolong pape.. tolong makan n basuh pinggan jer.. hadoii punyalah malu.. sori yer mak hehe

ok dah abes kisah disebalik hari minggu yang lalu..minggu depan cuti lagi hari isnin tu kan? wahhh syorga.. keje seminggu 4 hari jer nih hai seronoknye lalala

minggu depan plan nak terjah jakel plak mau beli langsir..langsirr..langsuirrr hehe

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site