Thursday, December 15, 2011

JAKEL time!

Hari Isnin Selangor cuti umum sempena hari keputeraan Sultan Selangor.. en bob keje.. akak aku ajak keluar g cari kain sekolah anak dia.. plan nak pegi nagoya kat plaza alam sentral tetapi telah bertukar ke JAKEL seksyen 7 tu..

itu pun sebab pegi kolej mawar, uitm anto berukban dekat anak buah aku.. dia nak pinjam coz lappy dia rosak tak buleh detect wifi.. keluar kot pintu blakang uitm tu terus jumpa ngan jakel.. dekat jer tu yang bertukar plan daripada nak pegi nagoya ke jakel tu..

ramai giler orang kat jakel time tu ok! pastu paling best ada "hepi hour" so harga kain2 adalah murah berbanding harga biasa.. beshhhhh
 terembat sepasang kain agagaga

tak percaya korang datang la jakel nie.. setiap hari jumaart, sabtu dan ahad mesti ade jualan murah2 iaitu "hepi hour"

antara kain2 yang sempat disnap... anak buah yang tolong snapkan gambar sume.. aku mendokong esya yang berat itu hehe

banyak lagi kain2 lain.. cantik2 (saje bakor korang)

my akak a.k.a kak ju

dan my anak buah... kami singgah makan di alam sentral dan sambung soping disitu...



ok tu jer jangan lupa yer datang serbu jakel

hihihi masa dah tamat kene taip laju2

2 comments:

~YUN~ said...

borong aper tu mummy?hehe

Mrs. Lady's Stylo Closet said...

Khas buat PENCINTA HANDBAGS/FASHIONS!
Koleksi yg menarik & stylo serta tips2 berguna.

Kunjungi kami di http://mrsladysstylo.blogspot.com/

TQVM! :)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site