Friday, December 2, 2011

Majlis Perasmian Serta Pengisytiharan....

Entry tertangguh nie hehe maafkan saya kerana tak pandai membahagikan masa untuk mengapdet belog... bz sesado sejak dua 3 menjak nie.. sejak esya dah kenal mama dia.. sejak itulah dia mula melakap 24/7 dengan mama dia.. opsss melalut kelaut...

Alhamdulillah tanggal 25 November 2011 berlangsungnya Majlis perasmian serta pengisytiharan bangunan baru Jabatan Kehakiman Syariah Selangor.. wahwah aku dah declare mana tempat keje aku tuttt kalo idak masih aku selindung2 lagi.. tapi tak pe lah.. dah 4 tahun keje sini kan.. dan sekarang baru nak mengaku kat uols hehe

Majlis gilang gemilang ini berlangusng pada jam 9.30 pagi.. dengan kehadiran tetamu2 jemputan.. vvip..vip.. dato2..datin2 dan segalanya...
kitorang hanya orang biasa.. maka tempat duduknye adalah dibelakang2 sane..

Majlis ini telah disempurnakan oleh Duli yang Maha Mulia Sultan Selangor... first time aku nengok Sultan Selangor dari jarak dekat.. sebelum nie nengok kat tv jer..

Alhamdulillah majlis berlangsung dalam keadaan yang baik dan sempurna tiada cacat cela.. mujur gimik perasmian dan tayangan video perasmian oleh unit teknologi maklumat & komunikasi (unit aku) berjalan seperti yang dirancang.. tiada masalah tersekat2 or what ever.. mujur semua perkara2 pelik tak berlaku pada hari tersebut.. perghhh lega.. specially bos aku lah.. risau kemain dia.. syukur semuanya ok..

sekejap jer majlis tu.. macam biasa.. ucapan oleh ketua hakim syarie.. ucapan dan perasmian tuanku.. pastu perasmian.. then acara makan...

hari tu semua budak opis nie kelihatan cantik dan hensem sekali.. termasuk lah aku hahaha.. cantik ker? belasahhh

macam biasa lepas habis majlis berebut2 nak posing.. tuanku dah balik semua tunjuk perangai buruk.. hehe


bergambar bersama semua kakitangan yang terlibat..

bersama AJK Team teknikal..

 bersama kawan2 tersayang...

 itu jer...

selesai semua majlis kitorang gotong royong mengemas dewan seperti sediakala.. so satu hari tak buat keje opis.. siyokkk ape hehe




No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site