Friday, September 17, 2010

Seronoknya beraya di desa

Salam Aidilfitri kepada sume...

Saya masih berada di kampung halaman tercinta yer.. dah seminggu saya kat perak nie... esok dah sampai masa untuk saya pulang ke shah alam.. huhu cepatnya masa berlalu.. seminggu tu lama tapi saya rasa kejappp sangat! huh tak siyoknye dah kena balik sana.. pastu masuk keja.. huhu bosan..

tetiba rasa malas menggila nak masuk opis nih! adeiii

sume gara2 cuti lama sangat nih.. akceli saya beraya kat kajang dulu.. petang raya ke dua baru bertolak balik ke perak sampai lah sekarang.. seronok sangat pertama kali beraya bersama suami dan keluarga mertua.. terasa raya tahun nie lebih meriah daripada tahun2 sebelumnya cewahhh tetiba plak kan :P

gambar raya memang tak da! ntah kenapa mood nak amek gambar pagi raya tu tak de huhu sekarang rase nyesal plak tak de kenangan loh

cuma yang ada gambar raya ke 3 dan seterusnya.. tu pon anak2 buah yang amekkan.. nak harapkan saya oh tak la.. memang malas giler nak kuarkan henpon.. tah napa pembawakkan budak kot :P

ok lah uols esok saya dah nak balik sane.. maybe rajinlah kot apdet belog nie.. kalo tak rajin macam nie lah kejap ado kejap tak do hihi

lastly terimalah sekeping gambar raya kami suami isteri yang tak semenggah hahaha


gambar di hari raya ke 3.. dah kawen amek gambar pon jauh2 lak yer

peace!
selamat hari raya

3 comments:

♥ QaseH ♥ said...

kiter dak kjer selas lg kak,,,borink giler,,,x best giler raya time da kjer ni

mekchu said...

haha.. makin lama makin jauh.. ala, itu belum tunjuk belang lagik tuh.. tggu lah sehari dua lagik.. hehe..

sama la, masih cuti & seronok bercuti..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

yeahh...sindrom mls nk amik gmba too..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site