Wednesday, September 8, 2010

Salam Aidilfitri 1431 H


Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada sume semoga bergembira bersama keluarga di hari yang mulia.. kami suami isteri mohon maaf zahir & batin seandainya ada salah dan silap.. kira 0-0 la yer :)

jenuh gak memikir nak buat kad raya cemana tadi haa gini lah ropenya.. belasah aje amek gamba kawen aritu pastu masukkan dalam photoshop edit sket2 dah siap! haha hari nie malas nak kerja ok sebab tu la buat kerja2 yang tak berfaedah camni hihi

ramai yang dah start bercuti.. opis pon dah mula sepi.. aku jer tak cuti2 lagi nie haa

insyaallah hari jumaat kita akan meraikan hari raya.. esok malam aku dan suami akan pulang ke kajang umah mertua.. beraya di sana dulu pastu baru balik ke perak.. yahuuuuuuu aku dah amek cuti seminggu tau minggu depan.. tak sabar nak beraya bersama keluarga baru dan juga tak sabar mau balik kampung!

kepada rakan2 blogger suma.. yang mana balik kampung tu "pandu cermat jiwa selamat!" dan berbelanjalah dengan berhemah... jangan balik sini nanti poket dah rabak udah yer hihi

7 comments:

♥ QaseH ♥ said...

cmt ari raya kak,,,

cantik kad rayo...

hehehehe,,,

mekchu said...

Selamat Menyambut Hari Raya utk jibam & family.. jaga bby elok2 ok..

dd dudu said...

selamat hari raya kak jibam. take care ye ;)

JIVEBUMZ said...

♥ QaseH ♥
selamat hari raya!
haha cantik ker? kad terdesak nih

mekchu ,
selamat hari raya pada mekchu n family gak.. insyaallah :)

dd dudu,
selamat hari raya dudu... okies :)

sepatubunga said...

happy raya!! maaf salah silap yea... (:

ps...comel gmb raya tu
hehe

sepatubunga said...

happy raya!! maaf salah silap yea... (:

ps...comel gmb raya tu
hehe

~ceRRy beRRy~ said...

selamat hari raya akak & suami :)

cantik kad raya!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site