Friday, September 3, 2010

Lift Rosak lagi!

Pagi tadi cukup lah kali ke 4 selama aku tinggal kat apartmen tu aku turun pegi keja pakai tangga bukan pakai lift! lift rosakkkkkkkkk lagiiiiiiii kenapakahhhhhhhhhhh??

kenapa la nak rosak jer waktu pagi? felik haku! rosak waktu malam time orang sume ngah tido ke kan


penat sangat turun tangga tingkat seploh huhu.. sebelum nie tak pe la.. nie dah berdua penat tu adeii tak tau nak cakap.. masuk2 je dalam kete dapat duduk plak atas kerusi empuk pemandu tu.. terus rasa.. fuhhhhhh leganyaaaaa.. hilang kejang2 urat saraf sume nie :P

balik keje nanti harap2 sangatla lift tu dah elok balik..plzzzzz

tak sanggup den nak menapak ke tingkat seploh tu huhu (nangeh)

6 comments:

♥ QaseH ♥ said...

lol da pancit akk eyh,,,,hehehehe...

x per kak..law blik kang rosak g suruh abang bob angkat lol...3 org sekali...

hehehehe

dd dudu said...

tingkat 10 tu T_T

kak jibam, hehe tahniah ye atas berita gembira itu :) hepi for u kak ;)

JIVEBUMZ said...

♥ QaseH ♥
haha skg nie cepat mengahhhhhh tula akak ingat nak suh abg bob dukung jer karang tp dia balik lambattt cket dpd akak.. abes camno? huhu

dd dudu ,
haaa tau tak pe! tingkat 10 taw pasni tingkat 12 plaks.. tengkiewwwwww yunk!

akmaliz@r said...

tula...hrp2 kt qtrs jgn jdk cmtu..nnt prt da bsr...susah la plk...camner en. bob nk pikul nih...hu..hu..hu...

honeysour's blog said...

uishhh... nanti kalau dah sarat..mampus nak naik ke timgkat 10 tuh..carik umah lain la kak...

JIVEBUMZ said...

akmaliz@r ,
jenuh la en bob nak dokong saya nanti kak mau patah pinggang die kan huhu kecian

honeysour's blog ,
hurm skg tak sarat lagi pon dah rasa cam nak mampus hukhukhuk

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site