Friday, September 3, 2010

peknen tickers

Selalu kan bila kita jenguk belog orang yang ngah peknen mesti akan tampal tickers nie kan.. haaa apa lagi aku dah lama nak tampal nie.. tak sabar2 dah :P

di pagi jumaat yang mulia nie dengan secara sukarela hatinya aku nak tampal peknen tickers nie kat belog.. bole tengok hari2.. secara tak langsung aku sendiri tau perkembangan baby kat dalam nie kan...

hurm barulah berseri2 belog jibam :)

pengalaman pertama kan.. sebab tula poyos cket erkk

9 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

wahh kak..semangat2...t8 cre k...

JIVEBUMZ said...

:: p R i n c E s S _ N ::
hihi u too!

♥ QaseH ♥ said...

wah akk...semangat ni,,,hehehehehe....kiter pn leh tgok sekali.....

wish u sentiasa chat,,,,

JIVEBUMZ said...

♥ QaseH ♥
rajin2 masuk belog akak yer haha
tengkiewwwwww banyak2

atie said...

Tahniah ila dan suami... Rezeki di bulan ramadhan Al-Mubarak.SYUKUR....

JIVEBUMZ said...

atie,
time kasih kak tie..hihi

honeysour's blog said...

tu haruslah kak ila...uhu..nana pun excited ni...

tk care kak..

mekchu said...

hahaha.. best kan.. mekchu dulu smpai tak mo buang ticker tu..

JIVEBUMZ said...

honeysour's blog ,
hihi mekasih nana tolong excited sekali hihi

mekchu,
hihi yeke? tak pe pasni tampal lagi yo!

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site