Wednesday, September 1, 2010

cuci mata @ kompleks pkns

Tadi waktu rehat kuar kejap pegi PKNS jalan2 cuci mata.. hurm banyak jugak baju2 kat sini.. baju kurung pelbagai fesyen, baju melayu pelbagai warna dan juga saiz..

tak tau mana satu yang aku berkenan..

jalan2 tengok2 pegang2 jer dulu.. ari jumaat time rehat nanti baru nak pusing lagi sekali! tadi tu tak puas tengok kejap sangat.. huhu

antara baju2 yang sempat aku curik2 snap pic



itu jer... orang kemain ramai lagiks... dorang pon sama macam aku jugak la time rehat curik2 keluar haha

4 comments:

♥ QaseH ♥ said...

tema caler per kak ila,,,,

~ceRRy beRRy~ said...

akak sgt sesuai klu pakai jubah moden...
mst lawa sgt2.. ;))

:: p R i n c E s S _ N :: said...

last saturday pon N g pkns SA..Ya Allah..umat kemain rmai..N prefer jln2 kt butik dr pegi booth tu..actually..bnde same jekk..

JIVEBUMZ said...

♥ QaseH ♥
baju sedondon kami mungkin silver

~ceRRy beRRy~
jubah moden? ok gak tu cantekkk nti akak carik yer

:: p R i n c E s S _ N ::
haah mmg ramai giler org.. penat berjalan selai baju pun tak de

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site