Tuesday, October 30, 2012

Kempunan nak makan ketupat dan rendang

Ahahaha ari raya tu kan aku ade tulis status kat fb yg aku kempunan nak makan ketupat dan rendang.. Tup2 hari ahad adik ipar wasap bagitau mil masak pastu nak datang umah kitorang..wehuuuuu

Syok..syoknyeee... Laki aku pon ape lagi siap perli2 aku la kan.. Tulis status camtu dlm fb pastu mak dapat tau mak kesian la kan hehehe.. Eleh dia pon suke lettew dapat makan jugek.. Nie semua tak da niat langsung aku nak menyusahkan mil. Aku saje2 jer buat status camtu.. Sebabnya dah kitorang pon tak balik sana raya berempat kat sini nak buat rendang memang tak la kan..

Mil masak rendang daging korban, kuah kacang ngan nasi impit.. Syukur dapat gak merasa.. Tapi ketupat pulut masih kempunan.. Itu mak aku kt kg yg teror buat.

Sampai sekarang rendang dan kuah kacang masih ada lagi dalam peti ais sat lagi bole sambung mkn dan x pyh masak hehehe

Tima kasih byk2 mak susah payah masak dan hantar kesini.. Sayangggg mak! ;)

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site