Friday, October 5, 2012

EBM untuk Qaysara Aleesya

Alhamdulillah rezeki anakku..

Start dpd minggu pertama berpantang aku dh buat stok untuk Sara.. Sebabnya rezeki Sara sangatlah murah.. Susu kejap aje dah penuh.. Bila dia minum asyikla tersedak.. Nak tak nak aku mmg kene perah.. Kalo tak perah kesian sgt kat dia.. Minum dan tersedak huii takuittt

Sehingga hari nie hari ke 29 peti ais tu tu dah makin penuh dengan susu.. Alhamdulillah.. Seronok tengok hasil sendiri :) sehari kena perah 2x sekurang-kurangnya..

Dan sekarang aku dh mula bg susu pakai botol waktu siang hari supaya dia akan biasa nanti bila aku anto ke pengasuh. Hai beginilah kalo kita nie bekerja nak tak nak kene ajar daripada awal jgn terlalu lewat sgt nanti baby dah pandai kita yg susah..hewhewhew

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

4 comments:

♥naematulsaadahismail♥ said...

Alhamdulillah..murahnya rezeki sara..
5oz tu sekali pam ka?
Thaqif pnya stok xsebanyak tu..fuhh.dh start nebess

JIVEBUMZ said...

Alhamdulillah..haah tu utk skali pam... Sbb tu kene pam shari 2x hehe

Noli@Ibu Wafa said...

alhmdulillah..moga makin murah rezeki tuk bby..aamiinn..

JIVEBUMZ said...

Noli@Ibu Wafa, terima kasih yer..aminnn

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site