Thursday, October 11, 2012

Check up adik dan kakak

Semalam pegi klinik check up dan cucuk adik kakak. Adik cucuk sebulan dan kakak plak cucuk 18 bulan. Buat dua2 sekali senang.. Tapi huru-hara sket la kan bila dua2 buat hal..kelam kabut.. First time kami keluar berempat hehehe

Alhamdulillah keduanya sihat.. Berat adik sara sudah 4.9 kg..tak boleh calen berat kakak esya dlu sebulan 5.1 kg.. Tp ini pon dah kira bambam n semangat dah..ok sgt dah..jgn berat sgt kang xlarat aku nak dokong..

Berat kakak esya 9.6 kg..last timbang 7 kg lebih.. Syukur lah naik jgk beratnya semenjak dia kuat menyusu skg nie dan makan pon dah berselera.. Masa cucuk esya babah dia yg pegang.. Mujur x nanges rilex je dia.. Siap main2 lagi kt dalam bilik nurse tu.. Yg si adik plak aku yg pegang.. Nangis jgk la kejap..cuak jugak aku.. Mase esya dlu babah yg pegang semua tp sekarang dh tak boleh la.. Kene handle sorang satu ken..

Hari ke 42 nanti nurse suh datang klinik utk amek perancang keluarga.. Haa kali nie aku nekad nak amek perancang hehe tak berani dah rancang sendiri takut kelaut jadinya.. Sesiapa ada pengalaman boleh share x? Pelissss *kelip2 mata


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

2 comments:

therosputih said...

esha masih menyusu badan lagi kan? kakak esha pun dah semangat jugak...hehehe

JIVEBUMZ said...

Esya dh xnyusu badan lagi dia minum susu tepung dah.. Akak kasi susu perahan dicampaknye botol tu..xnak dah dia..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site