Wednesday, October 17, 2012

Sudah 40 hari

Yeay adik sara sudah berusia 40 hari.. dan mama dia juga sudah berpantang selama 40 hari maka tinggal 4 hari saja lagi untuk mengucapkan selamat tinggal sayang... eceh.. selamat tinggat pantang semoga ko tak datang lagi buat masa terdekat nie.. tunggu lepas tiga tahun ok! HAHA gelak besar

Ada orang kata pantang 100 hari bukan 44 hari.. ok it's up to u lah kan.. kalo ko mampu ko pantang lah sampai 100 hari.. aku tak mampu.. kaki nie pon dah menggigil nak keluar berjalan-jalan.. kalo pantang bersama tu bolehlah 100 hari.. tapi cik abang bleh tahan ke ha? hahaha mak ok jer


Sara makin hari makin macam2 pening kepala mama.. sekarang dah pandai amek perhatian suh dukung kalo lambat sket menangis huhuhu

pastu barut pon tak nak pakai...kalo aku pakaikan menangis macam kene ape jer stress haku! sudahnya pakai pampes sudah barut kita kasi simpan.

Kakak Esya plak lagi 2 hari genap lah 18 bulan...dah besar dah anak dara aku yang sulung tu kan..hai sekejapnya... nanti adik dah setahun kakak plak 2 tahun weee bestnya nampak macam sebaya gitu kan.. tak per lah masa sekarang nie  biar aku stress  nanti bila dorang dah besar harap2 senanglah... boleh aku goyang kaki biar dorang buat keje rumah plak HAHAHA


Sebagai seorang ibu aku sangat mengharapkan mereka membesar dengan sihat dan sempurna.. mudah-mudahan mereka menjadi anak2 yang berjaya di dunia dan akhirat.. sesungguhnya aku teramat sayang kedua-duanya...love...


1 comment:

mekchu said...

44 hari pantang itu dan 100 hari pantang ini.. hahaha itu dan ini..

jibam dah kembali langsing, mekchu jugak yg tak kempis2 lagi ni..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site