Thursday, October 4, 2012

Untie datang melawat sara

Semalam masa lunch hour budak2 opis datang melawat Sara.. hai adalah jugak kawan2 yg sudi datang ken.. dekat seminggu aku balik sini sapa sorang pon tak de lagi kawan2 opis yang datang... sedih... ngada2 lah ko nak sedih2 pulek.. dorang kan bizi bekerja.. ko duduk umah diam2 ok! haha

Dorang datang kejap bebeno tak sempat aku nak buat air.. kesian dorang entah sempat makan ke tak tu.. sebab dorang balik daripada umah aku dah pukul 2.. haa konpem tak sempat.. sian korang.. maafkan aku yer tak sediakan korang makanan.. time tu pun aku tak makan nasik lagi hokey.. kelam kelibut duduk sorang2 nie ken


Sara.. time kawan2 aku datang sedap pulak dia tido.. tapi bila dorang balik jer sebok nak bukak mata besar2 huhu tak sempat mama nak goreng ikan bilis tau

dorang datang ber3.. hannan, syitah dah juga sara.. yg pakai tudung awning kelabu tu pun namanya sara jugak.. sebab tu dia exsaited nak jumpa dengan sara jr hehehe

terima kasih yer korang sudi jugak datang... haa besok hari jumaat waktu rehat paling lama aku nak tengok sapa pulak nak datang ken.. kahkahkah tak malu suh orang datang melawat.. ehhh biarlahhhh

sebenarnya bosan kot....

No comments:

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site