Friday, October 29, 2010

Penyangkut tudung

Yihaaaaaaaaaaa saya dah ada penyangkut tudung.. dah lama giler nak beli tau! tapi asyik tertangguh2 jer.. aritu pegi lunch kat PAS terus nampak benda nie.. biasa orang jual rm 25 ke rm 20 gitu la.. tapi hari tu dia jual rm 18.. tu pon kalo ko beli dua laa.. aku share dengan kawan dapat la kurang rm 2.. ok la tu kan hihi

tarraaaaaa dah ada penyangkut nie senang sket nak sangkut tudung.. kalo tak terpaksa kepit2 dengan penyepit baju tu taruk kat hanger banyak2.. sampai nak terlondeh la hanger aku taruk tudung nye pasal haha

ok sesapa yang blum ada lagi sila beli yer..

pasni nak kene tambah koleksi tudung nie lagi la ye kan.. hurmm

3 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

huhuhu...N pnye pon da penuh..da 2 tudung 1 bulat tu...bes2...

therosputih said...

hoho...masih ada lobang2 kosong...sila penuhkannya ye...hehehe...(gatal kaki nak gi soping le tu...)

~ceRRy beRRy~ said...

bestnye...
ifa pn teringin sgt2 nk penyangkut mcm tuh...
ifa byk shawls so lipat jela.. hihi

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site