Monday, October 25, 2010

Kami sudah berpindah!

Assalamualaikum wbt kepada sume kawan2 tercayang... heheh gigih uols nak hapdet pagi nie taw! ai kan dah promise kat uols kan kan kan.. so kene tunaikan..

ok la pagi nie nak stori pasal rumah.. dulu pernah aku buat entry pasal rumah kuartes yang aku dapat kat sek 17 tu kan.. kalo tak ingat tak pe bleh klik sini tak pon nie ha aku upload balik gambar2 rumah tu sebelum aku masuk..

see sangat menyedihkan... dengan bercontengnya.. adeiii sakit mata nengok! korang tengok dan nilai la sendiri..










mula2 aku macam tak nak jer pindah situ.. tapi lepas bincang2 balik dengan en bob.. kitorang capai kata sepakat untuk pindah jugak.. tapi dengan syarat rumah tu kene repair dulu..

aku pun anto ler borang aduan kerosakan ke SUK.. dan mintak postponed sebulan bagi dorang siapkan dulu umah tu dah elok baru aku nak masuk.. alhamdulillah dorang memang BUAT KERJA! terima kasih yang tidak terhingga diucapkan kepada encik2 maintanance kat SUK 2 yer hihi

hasilnya adalah seperti kat bawah... ehem2 kami sangat berpuas hati!

abes grill depan pun di catnye haha


ruang tamu.. cat balik semuanya..


bilik tido..


sinki yang nak runtuh tu dah elok balik daa..


tingkap dah ade.. yeahhh


toilet dah cantek wooo...

ehem2 langsir nan ado lagi la uols.. ada sesape nak sponsor ker? wakakaka


eh gambar nie pun ado?

hihi petang semalam ada member datang umah.. kitorang masak2 ler.. kebetulan en bob keje so apa lagi kawan datang melepak la..

ok tu saje dulu yer..

to honeysour n ain butterfly: bila nak datang umah akak nie?? kuih raya banyak lagi nie! hihihi

7 comments:

♥ QaseH ♥ said...

nk p gok,,,

honeysour's blog said...

huhu..minggu ni insyalah..sebab dah gaji..hehe..nanti nana inform kalau jadi betul2 ek..

:: p R i n c E s S _ N :: said...

uma baru....best2..

JIVEBUMZ said...

♥ QaseH ♥
mai laaa! dialu-alukan :)

honeysour's blog ,
ok bagitau awal ok! takut kang balik kajang lak

:: p R i n c E s S _ N ::
jemput ler datang :)

akmaliz@r said...

ha...da ctkkan...sek 16 la...wei,kam ajakla honey dtg ari sabtu..leh gak akk jumpe die...ahad g kajang ade kenduri...

JIVEBUMZ said...

akmaliz@r,
eheh cantik kak tertawan gitu!
insyaallah kak kalo honeysour mai umah saya nanti saya roger akak ek

CikPuanMiera said...

biase la kak.
baru2 kawen ni manjang nan ado.
xpe, xlame kang banyak yang ado.
mcm uma mira tu smpi da xtaw nak campak mane brg2. haha.

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site