Thursday, October 28, 2010

Tolak kereta

Haah tajuk kat atas tu menggambarkan seperti dibawah nie.. kejadian waktu lunch semalam weols nak pegi santap tengok2 kereta aku kene blocked! dah la tuan punya kereta tu tak tinggalkan no tipon.. edeiii tekanan perasan betul la kan.. dah tau blocked kereta orang tu paham2 la.. hishhh

weols pon tinjau2 la kereta tu mana la tau kot2 tak tarik handbreak ker.. boleh la tolak2 cket.. rupa2nya dia tarik handbreak.. tapi tak kunci kereta..

sempoiiiiiii la tah sapa punya kereta nie.. tak sayang langsung.. mentang2 la kereta veteran..eceh

budak2 nie selumber jer bukak pintu then turunkan handbreak...

yahuuuuuuuuu tolakkkkkkkkk iyahhhh iyahhhhhhh tolakkkkkkkkkkk

aku tak dapek la nak tolong.. tengok dan tolong gelakkan aje hahaha

kelakar plak tengok dorang nie menolak kereta tu..

tolak cket jer asalkan lepas kereta aku nak kuar sudah la..


pegi makan kat seksyen 2.. sampai2 aje masing2 dah kefenatan.. penat menolak kereta tadi agaknya tak pon penat ketawa hihi

terus aku order air bandung... sedap giler air nih siap ada buih2 lagi tu!

order pelbagai jenis makanan.. weols tak makan nasik sume order makanan panas2 jer.. malas nak makan nasik kang malam nak makan nasik lagi.. huh jemu!

za order mee goreng

aku order yee mee hailam tedapppppppppp

hannan order mee tomyam

nurul order bihun tomyam

makan dengan berselera sekali.. syorgaaaaa

kalo weols pegi seksyen 2 wajib makan kat gerai nie sahaja... wajibbb! sebab makanan kat sini sedap2.. nama gerai tak ingat tapi kat sebelah gerai Masni nasi ayam tu..

2 comments:

:: p R i n c E s S _ N :: said...

perghh...gigih ohh masing2 tolak kete tu..

therosputih said...

terserlah kegigihan akak2 menolak kereta itu...

nampak sedap aje makanan itu...lapar la plak...lupa...belum breakfast upenya...

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site