Thursday, September 20, 2012

Saya pakai bedung moden

Hari yg ke 14..
Yeay mama belikan kiter bedung moden lah hehe gara2 nengok baby Yunnan anak Ceeramoon pakai elok jer kan so aku pon beli jugekkk hehe

Baru jer sampai semalam cepat2 basuh dan hari nie dah boleh pakai.. Tp nak masukkan tangan dia cam sendat pulak.. Ai dah beso sgt ke anak aku nie? Hewhewhew

Argh pakai jelah alang2 dh beli..mujur beli satu jer dlu.. Kalo muat baru nak order lg.. Tp bila tgk2 ngam2 nie pk 2,3x jgk nk beli lg..setakat masukkan badan dia oklah.. Tp kalo masuk tgn semua skali sendat sian plak dia..

Tp serius cantik dan kemas.. Kain pon lembut dan selesa jer.. Haa kalo korang berminat nak beli boleh beli kat MyPermataHati.Com mcm2 patern ada.. Sehelai RM35 sahaja uols campur pos RM6.. Kalo nak COD pon boleh kat Sek 3, bangi sane..

Amacam?? Berminat? Cer online sane..

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

3 comments:

mekchu said...

mmg free size ehh? dah beli kain bedung dah..

tak mustahil dlm pantang asyik membeli online je kijenye.. hahaha..

JIVEBUMZ said...

Haah mekchu mmg free size..saiz dia 53cm kalo xsalah Sara masa lahir jer dh 49cm panjang dia.. Ok la masukkan kaki bior tgn terbukak pon dh ok.. Ghasa macam mau beli lgi pon ada.. Cepat arghhh gaji!! Hewhewhew

JIVEBUMZ said...

Haah mekchu mmg free size..saiz dia 53cm kalo xsalah Sara masa lahir jer dh 49cm panjang dia.. Ok la masukkan kaki bior tgn terbukak pon dh ok.. Ghasa macam mau beli lgi pon ada.. Cepat arghhh gaji!! Hewhewhew

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site