Saturday, September 15, 2012

Due date bersalin

15 September 2012

Kalo ikut due date arinie dijangka aku bersalin..haa kalo tak bersalin jgk aku mmg kene paksa bersalin on the date!

Sebab...aku kan kene kencing manissss la sangat hehehe so bila dh bersalin 9 hari awal aku rasa legaaaaa sangattttt3x

Ntah apa jadi yer kalo kene paksa bersalin nie? Huiiii tak terpikior dek akalku..

Alhamdulillah Qaysara Aleesya lahir 9 hari awal... Tengkiew sayang kerana kluar awal dpd perut mama..sekarang mama rasa ringan sgt perut mama nih :)

Agak2 dh brapa berat badan aku skg ye? Last check up 3 hari sblm bersalin 78.6 kg..

Oh penimbang dimanakah kau????

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Ana Lyana said...

sakit wooo induce.. lagi best sakit sendiri..

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site