Tuesday, November 8, 2011

Sembang 0

Hai geng!

Korang dah start keje ke arinie? waaa aku dah keja.. no more tambahan cuti ok! minggu lepas kursus seminggu masuk opis arinie dah penuh meja tau.. ada surat.. ada noted ada macam2 lah...

So amacam dengan cuti hari raya adha korang? banyak makan daging korban? auwww sedapppnya makan daging korban terasa teringat2 lagi makan bihun sup tulang semalam.. my mil yang masakkan.. perghhh sup daging yang lazat gitu.. yelah daging baru kan memang sedap di makan.. masak kejap jer dah empuk.. aku makan bertambah2 jugaklah semalam hehe

Orang ada anak kecik macam aku nie tak dapat lah nak tolong lama2.. kejap2 anak nangis nak susu lah apa lah so aku tolong gitu2 jer.. kesian jugak dekat my mil.. dia masak sorang2 kat dapur nun.. mujur ada adik2 ipar aku yang lelaki nie rajin ke dapur.. Si esya nie pun dah bijak sekarang nie.. dia dah kenal mama dia.. kalo boleh nak melekat 24 jam ngan mama dia.. kalo ngan babah dia mesti bising punya.. ek ek ek.. pastu babah dia mesti panik panggil mama dia.. abes camno nak tolong my mil *erkk bleh buat alasan tak nak ke dapur gak nih haishh

Opss arinie ari selasa yer.. mati2 aku ingat arinie isnin.. yes bestnya kerja 4 hari seminggu.. lalalala

Ok nak sambung kerja banyak nak kena settlekan nih..

papai


 

3 comments:

pRincESs_N said...

same laa..rs nk cuti jekk..tp x boley..

Zana Adieyza said...

zana pun asyik ingat hari ni hari isnin jer.. huhuhu..

^effa^ said...

kak ila.. slmat hari raya;)

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site