Tuesday, November 22, 2011

Esya 7 month


19 November 2011... Yeayyyy Qalesya Irdina sudah berusia 7 bulan!!

Kalo tengah peknen nie perut dah labuh dah nie hikhik... alhamdulillah syukur kepada yang Maha Esa kerana permudahkan segala urusan sepanjang bergelar mama kepada Esya..

Bila berubah bulan macam-macam perkara yang berlaku.. Antaranya..

lihat wajah esya dulu... budak yang tak reti dok diam sekarang nih..

Batuk dan selsema... hampir 2 bulan dah kene batuk ngan selsema nie.. on off.. kejap elok kejap baik pastu datang balik.. sehinggalah sabtu lepas aku dan en bob bawa esya ke klinik bayar.. sebelum nie pakai klinik panel opis en bob so tak payah ler bayar kan.. pegi klinik bayar tu nampaknya batuk dan selsema Esya semakin hari semakin beransur pulih.. syukur sangat..
 
Sangat manja.. super duper manja kot.. nak nak pulak dengan mama dia.. pantang kalo tinggalkan dia ngan babah dia mesti merengek tak pon menangis sakan..hurmm payah sket mama nak ngelat.. nak bukak lappy punyalah payah giler.. esya mesti ngamuk nak duduk atas riba mama.. hurm last2 mesti tutup lappy layan esya main2.. tu yang payah nak apdet belog tu..
 
Berat masih 8 kg lebih.. tapi tang pipi tu ramai yang tegur dah susut.. huhuhu tak best.. suka esya yang tembam dan montel.. mungkin susut sebab makin hari makin melasak minah nie..
 
suka tengok bola.. penyokong cilik harimau muda ney korang hehehe
 
apa lagi eh.. tu jer kot nak kejar masa nie.. hehe
 
masih fully BF
 
ALHAMDULILLAH....
 


okbai
 
 
 
 
 
 

3 comments:

pRincESs_N said...

same gn Aryyan...x ley lame2 tggl gn Ayah...adessss

♥ Elin ♥ said...

semakin comel ank kamu nih...dh besar dh..

blh tmbh lagi 1 nih :)

izyandyiean@life said...

Hpi 7m esya..cpt2 besar ye

Photobucket
© Design by | Nurulchumel Lovely Site